Незважаючи на простоту цих слів, багато дітей, що не розмовляють, не вміють ними користуватися і не завжди розуміють їх значення.
⠀
Для початку необхідно взяти лише одне слово («ТАК») і включити його в режимні моменти, процес навчання, вибудовуючи з дитиною діалог.
Ти зібрав? Ти побудував? і т.п.
На перших етапах, особливо, якщо не вдається вимовити слово, потрібно спонукати дитину реагувати на питання кивком голови, при цьому дорослий повинен тілом вимовляти «ТАК»-так у дитини формується зв’язок між жестом і словом.
⠀
Потім аналогічно поступово потрібно включати в заняття слово «НІ», ставлячи дитині питання, наприклад, у процесі діяльності, коли дія ще не закінчена.
«Ти все зібрав? Ти одягнувся?»
Ви також можете використовувати прості ігри. Наприклад, у будиночок покласти іграшку і дорослий запитує: Тут зая? Тут котик? При цьому спонукаючи дитину до відповіді: ТАК/НІ
⠀